Copywriter

Jsme Hájednička a hledáme parťáka do copytýmu. Člověka, který už má na klávesnici něco (málo) odklapáno a chce s láskou pečovat třeba o blogy našich klientů, společně s UX a SEO specialisty stavět weby, šperkovat údernými texty sociální sítě a podílet se na pořádání CopyCampu.

Nehledáme člověka, co jen bez rozmyslu vrší písmenka a věty, ale kreativního, samostatného a spolehlivého kolegu, který společně s námi bude bojovat za skvělý a přínosný obsah.

Čím ti zaplníme den?

  • Společnou prací s kolegy ze SEO/UX oddělení. Tu nad přípravou nového webu, jindy zase na linkbuildingové strategii nebo metadatech.
  • Přípravou publikačních plánů pro naše klienty, mezi kterými jsou i velké a známé firmy.
  • Vymýšlením obsahu, který bude fungovat na sociálních sítích. Hájedničkových i klientských.
  • Psaním článků, textů na web, newsletterů, samozřejmě :)
  • Přípravou CopyCampu, největší konference od copywriterů pro copywritery v ČR.
  • Pokud budeš chtít, tak i pravidelným školením veřejnosti.
  • Sebevzděláváním a rozšiřováním profesních obzorů. Protože copywriter, který se nebojí dat, chápe základy UX a principy SEO, je nejvíc.
  • A taky si s námi zahraješ fotbálek, zaskočíš na oběd, na kafe, na volejbal, zajdeš do kina nebo zahraješ deskovku. Tak s tím počítej!

Co po tobě budeme chtít?

  • Zkušenosti. Alespoň nějaké. Nepotřebujeme dlooouhé roky praxe na obrovských klientech, ale psaní do šuplíku nám taky nestačí.
  • Základní znalosti o tom, co potěší algoritmy vyhledavačů, co UX specialistu (kromě čokolády) a co fanoušky na sociálních sítích.
  • Angličtinu. Nemusíš louskat Shakespeara v originále, ale kolena by se ti neměla rozklepat z anglických podkladů nebo občasné komunikace s klientem.
  • Aby na tebe byl spoleh a zodpovědnost byla tvoje druhé jméno.
  • Chuť učit se, učit se, učit se, učit se… Příležitostí k tomu budeš mít v Hájedničce dost a dost.

Čím se ti odměníme?

  • Materiálními statky v podobě mzdy, stravenek, počítače i telefonu s tarifem, který ti platíme my.
  • 25 dny dovolené + 3 sick days, během kterých můžeš vyležet rýmičku.
  • Home officem, když máš zrovna “bad hair day”.
  • Možností vzít do kanclu psího parťáka, beze strachu z toho, že na tebe budou kolegové vrčet.
  • Kurzy angličtiny, možností absolvovat všechna naše veřejná školení, vyrazit na oborové konference (nebo na nich rovnou zazářit z podia) a zlepšit svoje “soft skills”.
  • Legendárními teambuldingy v Krkonoších, sjížděním českých řek, pravidelnými Closed Fridays, na kterých zapíjíme každý skončený měsíc, tematickými večírky.
  • Možností růst, být vidět, rozvíjet se v oblastech, které jsou ti blízké a které tě zajímají.
  • Kolegy, o které se můžeš opřít a se kterými rád vyrazíš na pivo, limo, víno… i po práci.

Pokud je ti to málo, přihazujeme ještě kanceláře hnedka na žlutém metru, letní grilovačky na terase a kinosál, kde občas pořádáme filmové večery.

Co dál?

Pokud tvoje srdce bije pro kvalitní copy (a teď už i pro Hájedničku), pošli nám svůj životopis, 2 až 3 ukázky textů, které tě hřejí u srdce (a jsou tvoje :) ) a pár důvodů, proč bys chtěl být copywriterem právě u nás #domavH1, na e-mail lucie.hrdinova@h1.cz. Heslo (aka předmět e-mailu): Obsah je král!

Když nás zaujmeš, pozveme tě k nám na kafe, probereme, jak by naše spolupráce mohla vypadat a pak… už jen samá pozitiva a sociální jistoty v podobě HPP.

Těšíme se!