Hledáme posilu: Copywritera s chutí posouvat klienty i sebe

Rosteme. Respektive roste počet našich klientů i klienti samotní. A proto do contentového týmu hledáme další dvě ruce, které budou ťukat do klávesnice skvělé texty, a k nim hlavu, která nad nimi bude strategicky přemýšlet.

Koho hledáme?

Hledáme člověka, který už má zkušenost z agentury, z firmy nebo z volné nohy a nepíše si jen doma do šuplíku. Někoho, komu se nerozklepou kolena z velkých značek a velkých projektů. Kolegu, který bude nejen psát, ale rád vyrazí na schůzky s klienty. Parťáka, na kterého je spoleh a který kope za tým.

Co konkrétně čekáme:

  • Ovládáš základy SEO: Umíš „číst” v klíčovce, připravit na základě dat publikační plán, zhodnotit, zda je obsah na webu „SEO friendly”.
  • Nebojíš se náročných témat: Protože tě čekají texty o elektronice, energetice, financích, IT službách nebo třeba o zdravotních patáliích a jejich řešení.
  • Poradíš si s nejrůznějšími žánry: Někdy to bude seriál PR článků pro tematický magazín, jindy podklady na mailing, někdy konstruktivní kritika existujícího webu v podobě obsahového auditu.
  • Zvládneš setkání s klienty: Agenturní psaní není jen o sezení za klávesnicí, ale také o častých schůzkách, kde vysvětluješ, radíš, občas i školíš.
  • Umíš anglicky: Neboj, na čtení Shakespeara v originále si nepotrpíme, ale občas dojde na call nebo pár mailů v cizí řeči.
  • Spolehlivost a zodpovědnost jsou tvoje krycí jména: Nepotřebuješ, aby nad tebou někdo stál s bičem a každý den práskal. Naopak sám proaktivně hledáš cesty a příležitosti.

Za co nasbíráš plusové body:

  • Občas si tu střihneme text ve slovenštině a rádi přivítáme každého, kdo naše „SK kapacity” navýší.
  • Za zkušenosti a dovednosti týkající se sociálních sítí. V contentovém týmu je totiž pro několik klientů řešíme.
  • Oceníme, pokud máš zkušenosti s tvorbou obsahu o elektronice, moderních technologiích, ICT nebo finančních produktech. Ideálně takové texty přilož jako ukázku.

A co za to:

  • Samozřejmě mzdu :)
  • A k ní přihodíme klasiku v podobě stravenek.
  • 25 dní dovolené a 3 sick days, když se po ránu zrovna nepotkáš s formou nebo máš „bad hair day”.
  • Možnost pracovat z domova.
  • Pracovní počítač a telefon s (téměř) neomezenými daty, která platíme my.
  • Naše veřejná školení, kde do tebe nalijeme hromadu dalších znalostí.
  • Možnost vyrazit na konference a oborové akce. Nebo na nich rovnou pod vlajkou Hájedničky vystoupit.
  • Dog friendly kancelář, kde na tebe nebude nikdo štěkat, když dorazíš se čtyřnohým parťákem.
  • Fajn kolektiv a maximální podporu od kolegů. Tady po sobě fakt nešlapeme a politikaření známe jen z ČT24 :)
  • Společné akce: Pátky zapíjíme na Closed Friday, pondělky občas na hospodských kvízech. Jezdíme na vodu, někdo na paintball. Došlo už i na deskovkové nebo filmové večery.

Trefili jsme se ti do vkusu nebo zrovna do období, kdy řešíš, co dál? Ozvi se: Pošli svůj životopis, pár ukázkových textů a několik vět, proč chceš zrovna k nám do Hájedničky, na mail lucie.hrdinova@h1.cz. Heslo (aka předmět e-mailu): Chci být copywriterem v Hájedničce.

Když náš zaujmeš, pozveme tě k nám na kafe. Pak ti zadáme 2 kratší úkoly (které budou korespondovat s tím, co by tě u nás čekalo za práci) a když v nich obstojíš, tak se potkáme ještě jednou… aby ses seznámil se zbytkem týmu a snad i proto, abychom si plácli :)

PS: Našeho nového kolegu bychom rádi přivítali v září, případně říjnu 2020. Buď na plný, nebo na zkrácený úvazek.

.

Prohlášení:

„Odesláním svého životopisu uděluji společnosti H1.cz se sídlem Rozkošného 5, 150 00 Praha 5, IČ 27401944, zapsáné v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 110180, souhlas aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2019/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o zrušení směrnice 95/45/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) zpracovává osobní údaje obsažené v životopisu. A to za účelem uskutečnění výběrového řízení a personální evidenci v potřebném rozsahu. H1.cz použije osobní údaje obsažené v životopise výhradně k uskutečnění výběrového řízení a personální evidenci a tyto údaje nepředá třetím osobám. Udělený souhlas může být kdykoli odvolán doporučeným dopisem doručeným na adresu společnosti. Osobní údaje se sbírají na dobu 3 let.“