Junior Data Scientist

Projdeš data na to tata? Hledáme analytického nadšence, který posílí náš hájedničkový tým. Někoho, kdo při slovech „návštěva“ a „médium“ nevyrazí šůrovat byt a shánět spiritistickou tabulku. Jsi to ty? Pojď s námi dokázat, že data jsou v marketingu základ. A že se tím vážně nemyslí jen ta mobilní.

Jsi náš člověk, pokud…

  • Miluješ čísla, ale 42 pro tebe není odpověď – baví tě zkoumat data, hledat spojitosti a ověřovat hypotézy. Víš ale, že samotná čísla jsou bez správného vysvětlení k ničemu.
  • Užírá tě dojmologie a nenaplněný potenciál – věříš v krédo „dvakrát měř a vše s klientem řeš“. Nad špatnými čísly navíc neskuhráš, ale rovnou hledáš cesty, jak vše vylepšit.
  • Dokážeš nacházet souvislosti v datech – baví tě hledat různé vazby a pokud by ti kamarádi dali korunu za každé „ale korelace není kauzalita“, máš už naspořeno na dovolenou.
  • Baví tě tabulky a Excel(uješ) – máš alespoň středně pokročilou znalost, takže tě nevyděsí slova jako vzorec, makro nebo vnořování funkcí.
  • Kamarádíš se s novými technologiemi – chceš ohromovat výstupy z moderních analytických nástrojů, mezi které patří třeba Data Studio, Power BI nebo Tableau.
  • Jsi proaktivitní a nečekáš, co ti kdo vyjedná – nesmutníš, že marketing upadá a před 20 lety bylo kampaní víc. S nadšením zabrušuješ i do dalších oblastí onlinu.

Máš body navíc, jestliže…

  • Máš zkušenosti s GA a GTM – nemusíš nás ohromovat multivariantním testováním a pokročilým doměřováním konverzí. Oceníme už jen to, že zvládneš základní nastavení.
  • Umíš vizualizovat data – víš, že bez práce nejsou ani výsečové grafy. Máš cit pro přehledné ztvárnění dat a koláče si dáš raději k snídani než do reportu.
  • Víš, jak používat Query Explorer – ideální je, pokud už proběhlo alespoň základní oťukání. A když neřekneš Pavlovi u pohovoru: „Jo, to znám, to je ten prohlížeč, ne?
  • Chceš se naučit práci s jazykem R – věříš, že je programování jazykem budoucnosti a chceš si ho včas osvojit. Nebo už ti prostě Excel na hraní s daty nestačí.
  • Máš slabost pro online marketing – plusové bodíky naženeš zájmem o další oblasti onlinu. Klidně se pochlub, že se vyznáš třeba v PPC, SEO, copywritingu nebo na sítích.

Co u nás najdeš:

  • Bezva práci na HPP– dostaneš se k marketingu velkých firem a prací s daty budeš posouvat vpřed je i sebe. A neboj, žádného pana Švarce u nás nenajdeš, dostaneš normální smlouvu na HPP.
  • Kvanta benefitů– stravenky nesmějí chybět, to se ví. U nás ale můžeš mít třeba i flexibilní pracovní dobu, pravidelný home office nebo multisportku za zvýhodněnou cenu.
  • Čas na oddych– 5 týdnů v roce nás vůbec nemusíš vidět. Kromě dovolené ti dáme ještě sick days na rýmičkové ataky a dvojpanáka krvavých zad, když volno nepomůže.
  • Prima pracovní zázemí– dostaneš od nás notebook napěchovaný programy, mobil s předplaceným tarifem a tolik dat, že je za měsíc ani nevyčerpáš.
  • Vzdělání v online marketingu– znalosti a dovednosti můžeš načerpávat v marketingových kurzech, na oborových konferencích, v hodinách angličtiny nebo v naší firemní knihovničce.
  • Znalosti a dovednosti i mimo marketing– rozvíjet se u nás budeš i mimo obor. Ivča tě třeba naučí šermovat, Mirek připravovat domácí sýry a Martinka vyprávět vtipy černější než svědomí uhlobarona.
  • Super partu lidí– degustujeme, sportujeme, jezdíme na vodu, podnikáme filmové a hráčské večery, zapíjíme pátky… Máme se zkrátka tak rádi, že spolu chodíme na většinu akcí (a někdy i k oltáři).
  • Backlink z top brandu– v Hájedničce nastartovala svoji kariéru nejedna marketingová hvězda. Budeš ty tou další?

V jakém smluvním vztahu spolu budeme?

HPP (a nastoupit můžeš klidně hned).

Kde sídlíme:

Praha – Smíchov (hospody kolem a cukrárna pod kanceláří included)

Kam se ozvat

Chceš být analytická (Há)jednička? I když nemáš u všech bodíků pomyslnou fajfku, nevadí. Internet Explorer má taky dost odvahy na to, aby se tě zeptal, jestli ho chceš za výchozí prohlížeč. Tak to zkus a napiš Pavlovi na e-mail pavel.pajkrt@h1.cz, proč by měl vybrat právě tebe. Už teď se těší!