PPCčkař v oddělení Performance & Branding

Baví tě průběžně vylepšovat svoji práci stejně jako svůj playlist? A věříš, že nápadů má dnes každý plné kapsy, ale dotáhnout je a řádně vyhodnotit zvládá málokdo? Nespokojíš se s „dobrým“ řešením, když víš, že existuje „skvělé“? Pak jsme na nový pracovní stůl mohli rovnou napsat tvoje jméno!

Do týmu Performance & Branding hledáme ppc specialistu pro správu reklamních kampaní jak největších klientů na českém trhu, tak zároveň vylepšujeme čísla i středně velkým firmám. Někoho, kdo s námi bude u kafe probírat novinky v Google Ads, na Facebooku a v online marketingu. Nebo si klidně nasadí sluchátka a celý den o něm neuslyšíme. To už bude na tobě. Pro nás jsou hlavní výsledky a jestli je s námi zapiješ na pátečním Closed Friday.

Nabízíme ti práci ve stabilní agentuře, která je jako jediná na trhu ve vysokoškolských učebnicích. Těší se na tebe kolektiv super lidí, kteří si navzájem vždy pomůžou a ty se o ně můžeš opřít při řešení každodenní práce. Jako certifikovaný partner Google, Seznamu i Facebooku ti nabídneme možnost školení od těch nejpovolanějších a zároveň tě nachytříme v rámci interního vzdělávacího programu H1:Crew.

Jak bude vypadat tvůj pracovní den v Hájedničce?

  • 55 %: Správa ppc kampaní
    • Hlavní náplní tvojí práce bude správa PPC kampaní v systémech Google Ads, Sklik nebo Facebook Business manager, příp. Adform
    • Reklamní kampaně budeš tvořit od A(kvizice) až do Z(hodnocení), ale se vším ti kdykoli pomůžeme.
    • Pracovní den budeš trávit v reklamních systémech, které tě naučíme používat jako špička na trhu.
  • 20 %: Práce s daty
    • Ponoříš se do Google Analytics a dalších nástrojů pro vyhodnocování dat, díky kterým budeš vylepšovat průběžně své kampaně.
    • Dostaneš spoustu prostoru pro zkoušení nových možností a specialisty z dalších oddělení k ruce.
  • 15 %: Komunikace s klientem, týmem, grafiky a technickým oddělením
    • Budeš mít plnou podporu seniornějších kolegů i Account Managera.
    • A na dohled bude sedět tvůj Unit Leader a Strategist, kteří ti se vším pomohou.
  • 10 %: Vlastní rozvoj
    • Část pracovní doby můžeš klidně věnovat školení, workshopům nebo přednáškám.
    • Nové informace můžeš načerpávat i na konferencích, kam tě rádi vyšleme jako posluchače i jako řečníka.

Co od tebe čekáme?

  • Nemusíš si hledat na Wikipedii, co že je to online marketing, a máš základní zkušenosti se správou PPC kampaní v Google Ads, Skliku nebo na Facebooku.
  • Kamarádíš se s Excelem. Nerozhodí tě slova jako filtrace, vzorec, kontingenční tabulka nebo Mendělejevova tabulka. A víš, že s tím posledním u nás pracovat nebudeš.
  • Máš lepší komunikační schopnosti než průměrný Fin nebo nadprůměrný ajťák. Zvládneš si s klientem popovídat třeba o plánech na Q2 a probrat PNO, CTR nebo X.O. RUM.
  • Analytické přemýšlení a orientaci na detail, práce s čísly ti nepokazí den.
  • Nepřebíráš jen moudra ostatních, ale máš selský rozum, uvažuješ kriticky a každé řešení promyslíš do detailu. Pečlivost by mohla být klidně tvoje přezdívka.
  • Úroveň tvojí češtiny nebo slovenštiny nerozbrečí naše copywriterky, a když bude potřeba, domluvíš se s klientem klidně i anglicky nebo v jiném jazyce.
  • Chceš se učit a posouvat svoje znalosti a dovednosti třeba i za hranice svojí specializace. Problémy na cestě tě neodradí, ale bereš je jako výzvu.

Čím si u nás šplhneš?

  • Pokud už máš zkušenosti v online reklamě, je to super. Máme ale vlastní vzdělávací systém, díky kterému rychle zaškolíme i digitální nováčky.
  • A jestliže se už vyznáš v systémech Google Ads, Sklik nebo Facebook Business manager, budeme skákat radostí.
  • Kompletní PPC výstroj – dostaneš firemní notebook, mobil se spoustou dat a programy a nástroje, jejichž cenu freelanceři oplakávají.
  • Vzdělání v oboru – můžeš chodit na všechna hájedničková školení, navštěvovat oborové konference a čerpat informace z firemní knihovny i od zkušenějších kolegů.
  • Kurzy angličtiny s rodilým mluvčím, které můžeš navštěvovat každý týden.
  • Spoustu benefitů – flexibilní pracovní dobu, stravenky, multisport kartu za zvýhodněnou cenu, možnost vzít do kanclu psa…
  • Fajn kolegy – rádi spolu trávíme čas i mimo kancelářské zdi. Jezdíme na vodu, hrajeme volejbal a badminton, zapíjíme pátky…

Co za to dostaneš ty od nás:

  • Mzdu (a sociální jistoty HPP poměru), stravenky (stokorunové), notebook (nabitý softwarem, o kterém freelanceři jen sní), telefon (s daty, která ani nestihneš vyčerpat).
  • 25 dní dovolené, 3 sick days a home office, když se potřebuješ soustředit a být efektivnější, než v práci, kde furt s někým něco řešíš (hlavně s accounty :)
  • Flexibilní pracovní dobu, kterou klidně přizpůsobíme tvým odchodům do školy, do školky pro děti nebo na večerní akce.
  • Kurzy angličtiny, vstupy na oborové konference a možnost vyrazit na všechna naše veřejná školení.
  • Možnost pracovat pro největší digitální klienty napříč Evropou a rozšiřovat si know-how nejen do hloubky, ale i do šířky.
  • Canisterapii klidně každý den. Máme dog friendly kancelář a 9měsíční shibu přímo v oddělení.
  • Kolegy, o které se můžeš opřít. Společně degustujeme, grilujeme, sportujeme, tančíme, jezdíme na vodu, podnikáme filmové a hráčské večery, zapíjíme pátky (a někdy i jiné dny).
  • Kancelář přímo na žlutém metru. Hospody kolem, fitko v domě a cukrárnu hned pod kanceláří.

Kde sídlíme

  • Praha – Smíchov

Kam se ozvat

Už se vidíš člen naší skvělé party? Pošli Martinovi svoje CV nebo odkaz na LinkedIn na e-mail martin.matejka@h1.cz a připiš, proč chceš pracovat právě v H1.cz.

 

Prohlášení:

„Odesláním svého životopisu uděluji společnosti H1.cz se sídlem Rozkošného 5, 150 00 Praha 5, IČ 27401944, zapsáné v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 110180, souhlas aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2019/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o zrušení směrnice 95/45/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) zpracovává osobní údaje obsažené v životopisu. A to za účelem uskutečnění výběrového řízení a personální evidenci v potřebném rozsahu. H1.cz použije osobní údaje obsažené v životopise výhradně k uskutečnění výběrového řízení a personální evidenci a tyto údaje nepředá třetím osobám. Udělený souhlas může být kdykoli odvolán doporučeným dopisem doručeným na adresu společnosti. Osobní údaje se sbírají na dobu 3 let.“