Social Community Specialista

Jsme Hájednička a hledáme Social Community Specialistu, který se bude s láskou starat o blaho fanoušků našich klientů na Facebooku, Instagramu, Twitteru, LinkedInu.
Stojíme o zodpovědného člověka, který bude jménem našich klientů komunikovat na sociálních sítích: Odpovídat na příspěvky a vytvářet zdravou komunitu na sociálních sítích Cinestaru, E.ONu, Reportér Magazínu, ale třeba i Hájedničky. Jsi to ty?

Čím ti v Hájedničce zaplníme pracovní den?

  • Budeš hlasem našich klientů na sociálních sítích. To znamená, že tě čeká každodenní komunikace s fanoušky. Obav netřeba, protože principy Community Managementu tě naučíme.
  • Budeš v kontaktu s PR oddělením klientů a se zbytkem klientského týmu řešit, kdy dává smysl jejich zapojení.
  • A rádi tě přizveme i k vymýšlení větších kreativních kampaní. Své představy můžeš probrat s copywritery, grafiky i s experty na placenou propagaci.
  • A taky si zahraješ fotbálek, zaskočíš s kolegy na oběd, na kafe, na školení, konferenci nebo na některou z akcí, které pořádají Facebook nebo Google.

Co po tobě budeme chtít?

  • Praktické znalosti a dovednosti v tom, jak fungují sociální sítě (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube…). Nástroje pro jejich správu tě případně naučíme my.
  • Perfektní češtinu. Naši copywriteři jsou ti k službám (a konzultacím), běžnou komunikaci ale musíš zmáknout sám/sama.
  • Empatii, trpělivost, klid a snahu hledat taková řešení, která potěší fanoušky i klienty.
  • Aby na tebe byl spoleh. Zodpovědnost musí být tvoje druhé jméno.
  • Odolnost vůči stresu a schopnost zvládat občas i nepříjemnou komunikaci s klidem a nadhledem.
  • Chuť učit se, učit se, učit se. Příležitostí k tomu budeš mít v Hájedničce dost a dost.

Čím se ti odměníme?

  • Prací na IČO, není nutné pracovat na full time.
  • Zázemím se všemi programy, které budeš potřebovat.
  • Možností vzít do kanclu psího parťáka beze strachu z toho, že na tebe budou kolegové vrčet.
  • Možností absolvovat všechna naše veřejná školení, vyrazit na oborové konference (nebo na nich rovnou zazářit z pódia) a zlepšit svoje „soft skills“.
  • Legendárními teambuildingy v Krkonoších, sjížděním českých řek, pravidelnými Closed Fridays, na kterých zapíjíme každý skončený měsíc, tematickými večírky.
  • Pokud budeš chtít, tak i intenzivním vzděláváním v oblasti sociálních sítí, o které se postarají naši „Skill heads“ – tedy největší machři na sítě v celé GroupM.
  • Možností růst, být vidět, rozvíjet se v oblastech, které jsou ti blízké a které tě zajímají.
  • Kolegy, o které se můžeš opřít a se kterými rád/a vyrazíš na pivo, limo, víno… I po práci.

Pokud je ti to málo, přihazujeme ještě kanceláře hnedka na žlutém metru, letní grilovačky na terase a kinosál, kde občas pořádáme filmové večery.

Co dál?

Pokud tvoje srdce bije pro Community Management (a teď už i pro Hájedničku), pošli nám životopis a pár důvodů, proč bys chtěl/a krotit sociální sítě a fanoušky na nich právě u nás #domavH1, na e-mail martin.matejka@h1.cz.

Když nás zaujmeš, pozveme tě k nám na kafe, probereme, jak by naše spolupráce mohla vypadat, a pak… Už jen samá pozitiva a sociální jistoty. :)

Těšíme se!